Predvianočný stres prerástol do konfliktu v obchode v Bánovciach. Nebuďme k sebe ako h**adá, odkazuje svedkyňa


Incident v predajni Tesco v Bánovciach. Zákazník sa správal vulgárne

Foto: Predvianočný stres prerástol do konfliktu v obchode v Bánovciach. Nebuďme k sebe ako h**adá, odkazuje svedkyňa
Foto: Ilustračné. Zdroj: canva.com, chatgpt

Vianoce sú obdobím pokoja, mieru a vzájomnej tolerancie, no predvianočný zhon v obchodoch môže niekedy narušiť aj tú najpokojnejšiu atmosféru. Takýto nepríjemný zážitok sa odohral v predajni Tesco v Bánovciach nad Bebravou, kde sa obyvatelia stali svedkami incidentu, ktorý ukázal, že stres a nedostatok ohľaduplnosti dokážu spôsobiť zbytočné napätie.

Ako popisuje svedok udalosti vo svojom príspevku, ráno pred Vianocami došlo k technickému výpadku samoobslužných pokladní. Všetci zákazníci tak boli nútení využívať tradičné pokladne, pričom jedna z nich bola vyhradená iba pre platbu v hotovosti. V predvianočnom období, kedy sú obchody preplnené, sa vytvorili dlhé rady. Mnohí zákazníci túto situáciu vzali trpezlivo, no našli sa aj takí, ktorí svoj hnev a frustráciu dávali hlasno najavo.

Verbálne útoky na personál predajne

Podľa svedkyne bol najvýraznejším účastníkom incidentu muž, ktorý bol údajne pod vplyvom alkoholu. Ten začal na celú predajňu vulgárne nadávať, pričom na situáciu nereagoval len podráždene, ale aj agresívne. Nevhodné správanie si navyše všimlo aj jeho malé dievčatko, ktoré mal pri sebe, pravdepodobne išlo o jeho dcéru. Verbálne útoky smeroval predovšetkým na jednu z predavačiek, ktorú neprávom obviňoval za vzniknuté technické problémy.

„Uvedomte si, že tá predavačka za interný výpadok nemôže. Má možno doma rodinu, no musí byť v práci a obsluhovať takých primitívov. Nekazte nám ostatným sviatky tým, že si vybíjate frustráciu na druhých,“ apelovala autorka príspevku. „Ideš krásnym príkladom svojej dcére tým, že o siedmej ráno už dokážeš slopať a vulgárne nadávať,” dodala.

„Robiť s ľuďmi je najťažšie povolanie. Sú ľudia, ktorí vtipkujú, zabávajú, ale sú niektorí, ktorí si potrebujú svoje komplexy vybíjať na druhých. A to vie veľmi človeku pokaziť deň či dokonca znepríjemniť prácu,“ napísala Ľubka.


„Dnes keď som to videla, tak som tie chúdence predavačky ľutovala, lebo to bolo niečo strašné tam!!! 24 by som okamžite obchody zavrela. Myslím si, že každý ma dostatok času nakúpiť si,“ priblížila Nikola.

Apel na slušnosť a toleranciu

Ako ďalej svedkyňa poznamenala, takáto situácia je ukážkou toho, ako ľahko môže stres a neohľaduplnosť narušiť nielen atmosféru vianočných sviatkov, ale aj dôstojnosť a pokoj ostatných. „Ľudia, preboha, buďme k sebe milí a nie ako posledné h*vadá,“ vyzýva vo svojom príspevku.

Zároveň však autorka nešetrila pochvalou pre pani Dagmar, zamestnankyňu Tesca, ktorú označila za najmilšiu osobu v celej predajni. Jej profesionalita a prístup dokázali aspoň čiastočne zmierniť nepríjemné napätie v predajni.

„Krásny postreh, srdečná vďaka. Dagmar poznám osobne a súhlasím. Je to šikovná, trpezlivá a milá žienka. Zaslúži si pochvalu,“ zhodnotila Eva.



Najnovšie zo Slovenska

Najnovšie správy Trenčiansky kraj