Pani Iveta ďakuje neznámej žene, že jej priamo v obchode v Trenčíne dosvedčila, že jej predavačka v potravinách nevrátila výdavok, napriek tomu, že tvrdila opak. Incident sa stal v Rozkvete, v mestskej časti Sihoť. Svoj príbeh zverejnila vo verejnej skupine Trenčania.
„Chcem poďakovať pani, ktorá si ma dnes zastala v potravinách v Rozkvete pri vydávaní peňazí pri pokladni, keď pani predavačka tvrdila, že mi výdavok vrátila, ale nebolo to tak,” napísala svoj nepríjemný zážitok pani Ivetka na sociálnej sieti, kde začali ľudia diskutovať o pracovných pomeroch v potravinách, či podobných službách.
„Veľmi si vážim predavačky, ale úmyselné okrádanie neznášam,“ vyjadrila sa Ľudmila k problému a pripomenula, že by sa mali zákazník a personál rešpektovať a takéto situácie by sa v žiadnom prípade nemali stávať. „Možno zabudla aj predavačka, ak mala toho veľa, neviem, ak to bolo naschvál, tak nepatrí medzi ľudí...,” vyjadril sa Jozef.
Niektorí pripomínali nízke platy predavačov v potravinách, iní zase navrhovali, že riešením pred takýmito incidentmi, sú často diskutované a kritizované samoobslužné pokladne. Pavol sa na problém pozrel z logického hľadiska. „Predavačka mala spraviť priebežný stav pokladne a fyzicky spočítať eurá pokladne, potom by sa videlo, či jej to sedí jedno s druhým,” navrhol zdĺhavejšiu možnosť.
Čo môže zákazník v takomto prípade urobiť?
Zákazník má v takejto situácií viacero možností. Ak sa nezhodne priamo s pokladníčkou, ktorá ho blokovala, môže požiadať vedúcu, aby situáciu preverila, navrhnúť pozrieť kamery, ktorými väčšina potravín disponuje alebo môžu v predajni urobiť inventúru a na čas zavrieť pokladňu.